Kvällens första




Blus Gina Tricot // Shorts Levi's // Bälte Tiger of Sweden // Skor Dr.Martens

Kvällens första från Thailand. Let's just say att jag har hittat Best shot by-tiden. Haha. Fick därför ljusa upp dessa bilder massor. Därav den låga kvaliteten.

Vi ska ut och fira min födelsedag lite i efterskott. Har bytt kängorna mot ett par converse (jag ogillar sandaler..) och kör på det istället. Förhoppningsvis en fin kväll och middag. Om ni har tur har jag även lite bilder att bjussa på när jag kommer hem!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin du är.

2011-12-22 @ 13:45:52
Postat av: Linnea

Asså, varför lägger du ut en bild på din rumpa? :o



asså, den är inte så.. eller vad man nu säger?

2011-12-22 @ 22:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0