Klädtips!

Fick en förfrågan som kommentar om jag inte kunde ge lite klädtips på vad man kan ha på sig på jul, nyår och julavslutning. Har suttit som klistrad vid Polyvore senaste 1,5h. Jag tycker det är så otroligt roligt! Har satt ihop 5 olika outfits. Alla skulle jag själv kunna tänka mig att ta på mig! Har ni några önskemål på några speciella plagg ni vill att jag ska sätta ihop så kommentera bara, så gör jag det!


1. Maskulint.
1. Unknown | 2. Gina Tricot | 3. Gina Tricot | 4. Gina Tricot | 5. Gina Tricot | 6. H&M |
Våga vägra klänning! Kör på ett par snygga kostymbyxor istället för klänning eller kjol. Ger samma uppklädda känsla och är minst lika snyggt! Fint att matcha med ett par gubbskor också för att gå all out.


2. Silver
| 1. H&M | 2. Gina Tricot | 3. Skopunkten | 4. Nelly.com | 5. Gina Tricot | 6. Vila |
Mixa silver och svart för en såndär härlif partykänsla. Passar jättebra som nyårskläder, men även på julafton/julavslutning. Toppen kan även användas som klänning om man vill variera. Jag föredrar dock silverbyxorna under!


3. Accesoarfokus
| 1. Weekday | 2. Weekday | 3. H&M | 4. Weekday | 5. Weekday | 6. Make up store | 7. Make up store |
En simpel svart klänning matchas med många silveraccesoarer. För att piffa upp lite extra, på med rött läppstift. Det behöver inte alltid vara så komplext för att bli riktigt snyggt. Detta är ett typexempel på detta! Det enda som krävs är lite accesoarfokus!


4. Enkelhet
| 1. Monki | 2. Weekday | 3. Dr.Martens | 4. Weekday | 5. Gina Tricot | 6. Gina Tricot |
Matcha en färgglad skjorta med ett par svarta jeans och ett par kängor. Släng på lite silvriga accesoarer och du har en enkel och väldigt stilren outfit. Mer än detta behövs faktiskt inte för att känna sig sådär slående snygg!


5. Spets
| 1. H&M | 2. H&M | 3. H&M | 4. H&M | 5. H&M |
En hel juloutfit från H&M! Spetsklänningen är sådär juligt fin och får en även att känna sig feminin och lite flickig! Gillar du den stilen så är en vit spetsklänning det du absolut ska satsa på nu i jul! Tillsammans med lite svarta accesoarer är outfiten fulländad. Vill du vara mer vågad? Släng på ett par vinröda strumpbyxor!


Kommentarer
Postat av: Konstigtbarn

Tusen tack, blev verkligen inspirerad. Du har stil tjejen! :) Älskade alla outfits, kan tänka mig att ha de. Blir svårt att välja nu.. hm. Men tack! :*



Kram!

2011-12-05 @ 00:00:01
Postat av: Tina

åh, man blir verkligen inspirerad!

Jag tycker bäst om den 5 Outfiten...det är så mycket "jag" hihi.



2011-12-05 @ 15:50:08
URL: http://tinaaaaa.blogg.se/
Postat av: Julia!

Hej!Fråga till Julia:Hur kommer du på alla dina outfits?Dem är jättefina allihop och jag är "avis"!



MVH Julia

2011-12-05 @ 19:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0