It's a list

En liten lista som utvärdering av vad som hänt under 2011! Det är ju faktiskt rätt kul!

Du under 2011..

Har du gråtit?
  Haha, ohja. Vore konstigt annars, to be honest
Har du skrattat?  Mycket kan jag lova!
Har du sovit i tält?  Tror faktiskt inte det..
Har du sovit under bar himmel? Njae, det har jag nog inte.
Har du varit på Gröna Lund? Haha ja, men åkte inte karusellerna. Var där och såg Johnossi.
Har du varit på Liseberg? Nej, länge sen nu..
Har du varit på Kneipbyn? Nej..
Har du varit utomlands? Ja, Danmark. Haha. Ska dock till Thailand om 10 dagar.
Har du varit i en annan stad?  Yesbox!
Har du bott hemma? Haha, jepp.

Dina vänner under 2011..

Har en vän dött? Nej, inte i år.
Har en vän sökt tröst hos dig? Ja!
Har du sökt tröst hos en vän?  Haha, ohja.
Har du sovit över hos en vän? Oui!
Har du varit kär i en vän? Nope.
Har du fått mer en fem nya vänner under året? Ja, det har jag! 

2011 har du:

Har du pussat någon?
Yes
Har du varit tillsammans med någon? Definitonsfråga...
Har du varit kär i någon? Ja
Har du sovit med någon av motsatt kön?  Si

När har du som mest..

Gråtit under 2011? Tror det var någon gång efter NP i Ma D.
Skrattat under 2011? Somras, helt klart. (Eller när jag umgås med Josefine S)

Denna månad..

Har du varit kär?
  Nej
Har du kysst någon? Yes
Har du pussat någon? Yes
Har du kramat någon ? Yes
Har du skrattat? Haha, always
Har du gråtit? Nej, inte denna månad
Har du varit glad? Jadå!
Har du varit ledsen?  Njae.

När...

Grät du senast? Slutet av November
Skrattade du senast? Förut, haha.
Duschade du senast? Förrgår
Lyssnade du på musik senast? Typ nu.
Hade du kul senast? Nu :)

Vem..

Kysste du senast?
  Björn, haha.
Kramade du senast? Victoria
Pratade du i telefon med senast? Josefine! 
Fick du sms av senast? Josefine S
Hade du tråkigt senast? Fysiken idag, haha.

Kommer du ifrån? Norrköping
Heter? Julia
När fyller du år? 17 December
Tycker du om någon just nu? Njae :)
Jag samlar på? Bra betyg?
Gröna eller röda äpplen? Röda!
Vem ringer du när du är arg/ledsen? Ingen, tror jag inte.
Vilken tid gick du upp idag? 7.25<333333
Har du sovit i din egna säng inatt? Yes!
Har du sovit ensam inatt? Japp
Har du strumpor på dig nu? Alltid. Haha.
Hur svarar du i telefonen? "Hej det är julia" alt. "Tja!"
Vad ska du göra ikväll? Jag och Josefine chillar
Vad ska du göra imorgon? Ska ut till Hanna i Vånga!
Var vill du bo när du blir stor? Hm, storstad tror jag...
Vad vill du bli när du blir stor? Kan ju börja med att komma in på Maskinteknik. Sen får vi väl se!
Är det okej att gråta? Absolut

Vilken årstid tycker du bäst om? Våren tror jag.
Skulle du göra om du vann en miljon? Köpa kläder<3
har du glasögon eller linser eller inget ? Glasögon
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nej!
Har du piercing? Öronen ;)
Har du tatuering? Nej..
Solar du ofta?  Haha, nä
Är du bra på att laga mat? Depends... 
Gillar du att dansa ? Ja!
Hur vig är du?  Inte alls...
Vilken är din favoritglass? Sandwich tror jag! Annars gillar jag Ben & Jerry's! 
Tror du på ett liv efter döden? Alltså, jag vet faktiskt inte riktigt. Blir ledsen av att bara tänka på det.
Är du morgon eller kvällsmänniska?  Kvällsmänniska. Haha. Ask anyone.
Vilken ögonfärg har du? Brun-grön
Vilka hårfärger har du haft? Brun, mörkröd och så brun igen!
Är du beroende av något ? Njae, skulle ju vara datorn då...
Senaste låten du hörde? Josefine spelade Living next door to Alice nyss på Gitarr.
Brukar du bädda sängen? Haha, njaeeeeeee.
Har du kysst någon under den senaste månaden? Yes
Vad var det senaste du sa? "haha" antagligen. kan ha varit "nej" också.
Saknar du någon nu? Njae :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0