HATE

Jag älskar moderatorjobbet alla dagar i veckan, förutom när det blir som idag. När man får hatmejl, hattrådar osv. mot sig. Denna gången är det personligt också. Denna gången handlar det om moderatorerna tipsar. Jag ska vara ärlig och säga det rakt ut. Det är jävligt illa att läsa tråden, men inte läsa klart den, och tro att man har någon slags rätt att skriva hatmejl och hattrådar? Hela tråden är ett stort fett SKÄMT. Det bör man också förstå om man läser ALLA punkter och kan reglerna. Vi är inte seriösa hela tiden, vi är vanliga människor som skämtar och har kul. Mer än vad ni tror.

Kom inte och säg att vi har makt och särbehandlas. Vilka är det som särbehandlar oss? VI har aldrig bett om någon uppmärksamhet. Vi skulle gärna bli av med den alla dagar i veckan, 24h om dygnet. Det går inte att sätta sig in i hur vi känner om ni inte varit i våra kläder. DET GÅR INTE.

Denna gången har vi blivit ombedda att göra grejer till Moderatorerna tipsar. VI GÖR HELT ENKELT VÅRT JOBB. Kom inte och säg att vi vill ha uppmärksamhet eller att råden var onödig. DET VAR INTE VÅR IDÉ. VI HAR GJORT DET VI BLIVIT OMBEDDA ATT GÖRA.

Med det vill jag bara säga tack för mig och ett stort tack till er som stödjer oss och förstår oss.


Kommentarer
Postat av: Agnesa

Åh nej nu blir man ju sur !

Jag förstår mig inte på dem som tror att ni gör det för att bli populära .. Ni gör det för att Gsm ska ha det bra här men jag stödjer er & jag hatar inte er :)

2011-12-16 @ 07:38:06
Postat av: LinDuvet

Men man fattar ju att det var oseriöst O.o Det löser sig nog ;)

2011-12-16 @ 14:16:13
URL: http://linduvet.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0