Happenings

Sitter och målar naglarna, blue my mind heter färgen, och funderar lite på vad jag har att göra denna vecka. A lot going on just nu. Slutar ju även skolan på fredag. Helgen kommer sedan bli VÄLDIGT händelserik. I like it. På måndag drar jag mig iväg för tre veckor i Thailand. Awesome.

To do and happenings this week:

* Nationella proven i Fysik B, torsdag
* Uppdragsinlämning i Programmering C, söndag
* Planera förfest/födelsedagsfest, lördag. (Prata lite med Max och kordinera. Ska vi köra något tillsammans eller inte? Har hämtat ut en fribiljett till Puls. Det känns så J-Ä-K-L-A bra!)
* Packa och fixa färdigt saker till Thailad. Få med mig alla saker jag ska ha från pappa till mamma, innan måndag
* Prefödelsedagsmiddag?, fredag
* Fotografering med Josefine?, someday before monday


Kommentarer
Postat av: agnes

Ska inte du vara i Sverige när du firar jul? :o

Eller firar du inte jul?

2011-12-14 @ 14:09:10
URL: http://agnesess.blogg.se/
Postat av: Matilda - Babom.

Vi kommer sakna dig på bloggen julia! :'( <3

2011-12-14 @ 15:17:56
URL: http://babom.blogg.se/
Postat av: Laura

Vad kul! :D Vart i Thailand ska du? Ska dit imorgon (torsdag).



Kram Laura0000

2011-12-14 @ 16:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0