Creepers



Har snöat in mig lite på Creepers. Det är sådär fult så att det nästan blir snyggt. Fulsnyggt helt enkelt. Jag känner på mig att det kommer bli riktigt hett til våren med tanke på hur bra H&Ms "platåloafers" har sålt. Jag är ju dessutom inte så mycket för klacksor, vilket gör att jag ständigt letar efter lite coolare och unikare platta skor. Därför har jag fallit för dessa. De kommer från Vivistyle.se.

Ska dessutom till Stockholm snart och funderar på att antingen beställa dessa tills dess eller om jag ska leta efter några där uppe. Skulle vilja testa och se hur det ser ut på just mig.

Vad tycker ni? Kan förstår om folk verkligen tycker att de ser horribla ut...


Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh, jag älskar creepers!

2011-12-30 @ 20:03:58
URL: http://youhadmeathello.blogg.se/
Postat av: sara

Häftiga!

2011-12-30 @ 21:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0