Answer

Emmy om Every thought:

Fråga: Hej julia, om du fick beskriva din klädstil med 3ord.
Vilka skulle det bli?

Kramar till er!

Svar: Hej! Hm, den var lite klurig! Skulle nog säga stilren, minimalistisk och genomtänkt. Det känns nog som jag! Jag gillar enkla och jordnära färger, fina detaljer men inte för mycket krux på kläderna! Kram!



Anonym om Every thought:

Fråga: Hur mycket kostar tröjan du har på dig på bilden? :)

Ps älskar eran blogg ♥

Svar: Tack så mycket! Jag vet tyvärr inte riktigt vad den kostar. Gissar runt 600 kanske? Kolla på acnestudios.com! Kram!


Kommentarer
Postat av: Therese



Tänkte bara höra om ni vet någon bra butik elr webbsida men fina vinterskor? Är på jakt och har väldigt svårt för att hitta just skor, vore tacksam!

2011-11-10 @ 18:04:49
URL: http://tesssaann.blogg.se/
Postat av: Emmy

Jag älskar att man får svar på sina frågor!



Hur skulle du josefine beskriva din klädstil?

2011-11-13 @ 21:44:22
URL: http://lingonveckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0