Jag är kär i den fulaste flickan i världen




Kappa Kappahl // Kofta Filippa K // Byxor Acne // Skor Dr.Martens (Galet smutsiga..) // Klocka Calvin Klein // Mössa H&M

Jag blir verkligen inte nöjd med bilderna nuförtiden. Jag vet faktiskt inte varför. Antagligen för att jag aldrig nöjer mig eller blir riktigt nöjd med något. Tycker alltid att allt jag gör ska kunna göras bättre på något sätt, tyvärr. Ska försöka jobba på fotograferingen framöver. Har ju både Viccy och Hanna som fotar, tror nog att vi ska kunna komma på något. Det är bara otroligt svårt att få till den där bilden man har i huvudet hur man vill att det ska se ut. Jag brukar dock aldrig se ut på bild som jag tror/vill göra. Tyvärr. Jag hoppas bilderna är bra nog för er. Det är det viktigaste.

Tycker ni börjar kommentera lite dåligt nu. Skärpning!


Kommentarer
Postat av: En liten :)

Julia du ska veta att du blir bra på varenda blid.

OCH om någon sägernågot annat så har de fel.

Du är världens sötaste tjej :D<3

Keep it up girl!!

Älskar även dina kläder.Ååh.<3

Haha.Btw så är bloggen awesome.



Kram<3

2012-01-18 @ 20:07:36
Postat av: EN

2012-01-19 @ 15:54:25
Postat av: Lissa

Vilken skön stil du har tjejen!!:)

2012-01-20 @ 01:30:38
URL: http://chaison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0