Ansiktsbehandling!

Hejhej! :)
hihi nu fick jag faktiskt ett mejl av en modell om att jag skulle blogga, haha! så då får de väl vara dax för mig att blogga lite? ;). Jag har precis börjat med "jk's fashion nr 2" :) hihi den första jag gjorde är jättedålig eftersom jag inte var så bra på layouts o sådant :P haha så nu är de dax för en tvåa! :)  mihihi! Har även varit på ansiktsbehandling! Säger bara "ALDRIG MER!" haha fyfaaan... vad ont de gjorde, den där tanten skulle typ ta bort mina pormaskar eller vad de heter o då grävde hon med en nål, USCH!!!!! haha xd så ja aldrig mer!


Kommentarer
Postat av: Helene

Hihi ;)

Gjorde det ont då? ;P

2012-01-02 @ 19:31:12
Postat av: Ebba-taylor11111

Åh, hoppas jag får bli med i tidningen! :D

2012-01-02 @ 20:43:56
URL: http://aboute.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0