Äggjakt!

Hejhej!
Sitter just nu med william och letar ägg på WOW xd haha går sådär eftersom dessa ägg är väldigt sälsynta o dyker bara upp lite då o då xd haha men men :p

Imorgon så hoppas ja verkligen att mina 3 grejer som ja beställt på Nelly.com kommer till min brevlåda! ;)haha skulle vara sjuukt nice :D haha. Japp, men idag så har ja inte gjort mycket, vaknade av att henka bombsmsade mig vd kl 15. Så då var de dax att gå upp :p hehe :) Sen vid ungefär 6 så går ja ut och möter henka och en till! Sitter och pratar med dom i ca 2 timmar. HAHA mina ben var som fiskpinnar när jag kom in xd haha helt jäkla stela av kylan :P hehe. Ja sen har jag inte gjort mycket utan sett lite filmer /serier med william + spelat! Men ha de bra, kommer börja blogga på riktigt som sagt på ONS! :D SO be patient!

O juste man får ju inte glömma den fina detaljen att vi dricker Julmust (Y) <3 <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0