Skogish med klassish (HAHA)

Hejhej! :)
Sitter just nu med älskling och ser på "Timber falls" :) usch det är en sjukt läskig skräckfilm :( haha så kommer nog blogga för att få en undanflyktt för att slippa se den ^^haha :)

Idag så var ja ju som sagt i skogen med klassen! :) Där hade vi massa aktiviteter och lekar eftersom jag går på ledarskaps programet :) Vi åt även först pasta sallad och sen grillad krov, haha självklart åt jag mest av alla :D 5 korvar xd hahaha :)  när vi skulle hem var vi tvugna att gå till louise som tog ungefär 30 min ;p Sen efter de kom mamma och hämtade upp mig hos louise! :)



När jag kom hem så fixade jag mig lite gran och sen vid fem kom Wille (.WT) och vi gick ner och åt, efter vi åt såg vi lite på tv och sen såg vi på "Kronjuvelern". Det var helt seriöst en av de sämsta filmen jag någonsin sätt ^^haha dålig med andra ord xd förstod inte sammanhanget i filmen asså ;P hehe, men ska kolla på filmen nu. Puss och kram <3












Kommentarer
Postat av: Steffie.

Super fin blogg! :)

2011-09-28 @ 11:50:21
Postat av: Josefine K

tack så mycket :)



Kram Josefine

2011-09-30 @ 11:56:13
Postat av: wilma

Har också sett kornjuvelerna. TYcker den var jäkligt bra och sorglig. Jag kollade bort när pojken gick ner i vattnet, det går inte alls bra för tjejen, hah xD. Nejmen den är sjukt sorglig! Tycker inte du det? Först den där bebisen som blir tappad i golvet(Han överlever), sen deras mamma, sen deras pappa (som överlever) men blir typ sjuk, sen den lilla pojken b´med down syndrom(Han är så gullig) och ja..... Jag trodde det skulle vara en deckare, haha xD. Jag fick ropa på pappa och så fick han se den med mig... Men jag forstod inte riktigt syftet med filmen.. Aja nu blev det en skitlång kommentar men whatever. HEDJDÅ (_://

wilmakraft1 @ gSm

2011-10-20 @ 14:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0