Making my head spin round and round

Hej folk. Kul att ni kommenterar lite iaf (bara josefines inlägg? :((((( ). Anyways. Dock INTE ok attg kommentera elaka saker? Varför tror ni att det är det? Vill ni inte läsa vår blogg, GÖR INTE DET DÅ. Ville bara säga det.

Har inte riktigt kommit igång med allt än. förhoppningsvis blir det mer sen. Jag har idag övningskört med min moder. Gick faktiskt riktigt bra. I'm on my way to my driverslicens!. Fortfarande riktigt mycket mejl på gsm. Haha. Ska ta och svara på dem inom kort, I promise u that.

Imorgon är det fysik @ 10 o'clock. Sedan ska jag hem igen. Hehe. Eller så stannar jag och pluggar fysik. Vi får väl se vart det lider.

Ett kort inlägg idag tyvärr. Har lite andra saker på g. Kolla gärna in vårt TÄVLING här. (Dvs. klicka på här). Man kan vinna massor av gopengar!

Hejdå peeps!


Kommentarer
Postat av: caroline :))

jag tycker du är as cool och verkar jätte snäll!

heheh och var köpte du det linnet?! barababababa i'm lovein' it! :D

2011-09-25 @ 22:50:25
Postat av: julia

man tackar! jag är säker på att du är detsamma ;)

Linnet är gammalt från Gina Tricot!

2011-09-25 @ 23:24:43
URL: http://aboutjj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0