Jappidappi

Hejhej! :)
Sitter just nu på golvet.. julia snodde min stol :( intressant fakta va?  hahahah ne vars ;) skämt o sido ^^ Eftersom jag missade blogga igår så tänkte jag att prata lite om vad jag gjorde igår och idag :) kuligt!

Lördag:
Då vaknade jag hos min pojkvän wiliam (som heter .WT @gsm) :) Vi gick upp klockan 09, det kändes tugnt :( haha vi gick ner och åt frukost med hans familj och det var riktigt mysigt :) hah sen gick jag och hans lillebror upp och fäktades med svärd ^^haha :) Sen så åkte vi till hans lillebrorsträning, åkte hem till mig efter de ^^

Hemma hos mig såg vi på Svenska miljonärer och sen gick vi till ica eftersom vi skulle laga mat!! :) När vi kom tillbaks så improviserade vi lite till en marinad! Sedan skalade vi morötter, potatis, rotgrej (HAHA). Sen så skärde vi upp allt och la i en glasform med olja.
Maten var faktiskt värld de tre timmarna vi la på att fixa allt^^ Sen såg vi på två filmer, the cave och P.S i love you. sen bidde de natti natti ^^



Todaaay:
Idag vaknade vi upp hos mig, gick ner och åt frukost och såg på spirit :) Sen åkte han hem vid 18, och vid ungefär 19 kom Julia hit :) Så ja nu sittar både jag och hon inne på Gsm :)


Kommentarer
Postat av: Bellasfliicka

Awwe så fin bild :)

2011-09-25 @ 21:25:15
Postat av: Beckie!

Söt du är<3

2011-09-25 @ 21:52:40
Postat av: Josefine K

oh tack så mycket! :)

Kram

2011-09-30 @ 11:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0