hey now!

Måste säga att jag verkligen älskar den nya säljfunktionen. Så otroligt smart grej! Ett enkelt sätt att båda tjäna pengar och hitta riktigt bra plagg utan alla stress och planering som hörde till Vintage. Dock så saknar jag lite att bara slökolla i Vintage efter fina grejer! Men jag tycker att det är riktigt fint att bara kunna kolla in folks garderober och se om de säljer något sällsynt. Matcha lite outfits osv. Dessutom verkar funktionen otroligt populär. På debutkvällen fick sidan ladda otroligt mycket för alla användare. Antagligen för att servern var överbelastad!




















Vad tycker NI om den nya funktionen? Hiss/Diss?


Kommentarer
Postat av: unicorn.

HISS :D

2011-09-29 @ 22:07:02
URL: http://unicornfarm.blogg.se/
Postat av: Tessan 1 999

Hiss ;)

2011-10-04 @ 15:33:30
Postat av: Emma33

Självklart hiss! Jag älskar min garderob

2011-10-05 @ 16:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0