when you call my name







Jacka H&M // Tröja Gina Tricot // Skjorta H&M // Jeans Lee // Skor Nilsons // Clutch Chapnelle

Blev väldigt inspirerad av Victoria Törnegren att köra på ett par lite mer baggy jeans tillsammans med skjorta och klackar. (Självklart min älskade kavaj också). Blev grymt nöjd med resultatet. För att inte tala om mina silvernaglar. Evig kärlek på dem. Känner på mig att den färgen kommer få pryda mina naglar rätt mycket i framtiden!

Sitter just nu och lyssnar på låten "Sexy and I know it" med LMFAO blandat med lite Tove Styrke. Har en riktigt mysig måndageftermiddag faktiskt! Ska ta och plugga lite fysik senare också, så att det blir mindre att göra i skolan imorgon.

Förövrigt får ni gärna kommenter min outfitsinlägg med synpunkter på mina kläder (om ni vill förstås). Alltid kul att få lite kritik, men även ny inspiration. Gillar ni dem t.ex?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0