Två föreläsningar..

hejhej! :)
Ska snart ha två tråkiga föreläsningar.. haha usch! :( och vi skulle fått gå på studiebesök på busfabriken med var tvugna att gå på antingen friskis och svettis eller en fritidsgård. Tråkigt :( hhahaha fast vår lärare sa att vi skulle få heldag på busfabriken någon annan gång ;p haha och då hoppas jag vi får gå runt och åka massa kanor och hoppa studsmattor :D hahaha. Alla små barn bah "wtf?!" haha.

aja men snart kommer de som ska föreläsa för oss.. Sen i eftermiddag så ska jag träffa Julia :) vi skulle egentligen ha fotat idag men jag kände att jag inte var på humör igår, så det blir nog någon annan dag :)
haha hejdå <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0