So bye bye miss american pie

Hejsan hejsan! :)
Idag så vaknade jag brevid min lilla bebbo <3 <3 haha gick upp och fixade mig lite snabbt och sen åkte till skolan :) I skolan hände inget speciellt utom att vi gjorde ett So-prov, tyckte det gick jättebra :) hihi. När jag kom hem så tog jag ju så sagt de "fina" och "seriösa" bilderna! hahaha sen så tvätta jag bort allt smink och åkte till Julia :) När jag kom dit började jag sminka mig och sen gick vi ut och fotade i skogen! så bilderna lär komma ut antingen ikväll eller imorgon :)
hihi ja men jag och julia åkte hem till mig efter de (cyklade, höll på att dö..HAHA), åt planka och har nu sett på idol ;p haha. Just nu ser vi på eftersnacket och ska snart gå upp och spela sims 2/3 :) hihih byebye <3 glöm inte att ställa frågor eller att kommentera kram Josefine<3


HAHAH försöker täcka min obäddade säng med handen ;p hahha


bäddat!!!













Kommentarer
Postat av: Felicia

Hej hej tack för kommentarerna på min blogg,eran blogg är också jättefin :D



Kram Felicia (Stargirl4 på gSm)

2011-10-14 @ 23:13:11
URL: http://japangirl.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0