Överraskningsfest!

Så galet kul. Detta är en av anledningarna till att jag inte kunde skriva något om vad jag skulle göra igår. En av de kidnappade läser nämligen denna blogg. Vi skickade en av våra kompisar för att sjunga för tvillingarna som fyllde arton igår. Sedan kommer några personer utklädda till ninjor och sätter örngott över deras huvuden, binder händerna och på med hörselkåpor. De får åka i varsin bil, flera varv i rodeller varav en bid låtsades krasha när de åkte i en rondell. Sedan fördes det via omvägar och snurrar till min lägenhet där jag och massor andra av deras kompisar väntade. En riktigt bra genomförd överraskningsfest. Framförallt, de anade INGET!


Kommentarer
Postat av: viccy

Haha, klockrent! Kvällen va superlyckad :D <3

2011-10-23 @ 20:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0