oh yaah! haha

hejhej! :)
Hahaha håller på med en redovisningsövning på svenskan ;p hahah faktiskt ganska kul, man ska gå fram och sen bara säga vart man bor och vad man heter. Sen så kommer det lite följdfrågor ibland ;p hahaha Min lärare bah när jag gick fram "Här har vi en till som tar plats" hahaha ja typ bah wtf ;P hehe men det är kul att hon sa det för det var de som var själva "uppgiften", hehe det var bara jag, oskar o sen sebbe som gjorde ^^ hihi så de var lite kul att vi 3 av 30 klarat ;P hahaha men ja som sagt ganska kul :) det enda jag tänkte på när jag gick fram "inte ramla" haha för ibland kan man ju snubbla till lite när man går, men jag klarade mig :D haha


Dessa skor är de jag har på mig, ungefär 11-13 cm klack ;p hihi :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0