Nya moderatorer!

Hejhej! :)
Hihi oh vad kul! De söker nya moderatorer nu och det roliga är att killar får bli moderatorer! awsome:D hhih



Har just DU det som krävs för att bli moderator? här finns kraven :) (tryck på bilden så kommer du till forumet)

* Du måste minst vara 14år
* Du ska vara minstToppmodell
* Du ska ha möjlighet att hjälpa oss(gsm personalen) i genomsnitt 4 timmar/vecka
* aldrig haft time-out

Ja det var de som krävs, så om du har "uppfyllt" alla krav tycker jag du ska ansöka :D hihi oh kommer ihåg när jag fick mitt mejl om jag var en av de nya moderatorerna, haha ae gud ^^jag och julia blev sjukt glada och dansade runt och kramades och skrattade HAHAH :D ae gud blev så himla chockad! :D



Har du vad som krävs för att bli moderatHej

Kommentarer
Postat av: Sacawajea

Åhhh vill bli men är bara tolv. Får vänta 2 år. Haha. :3

2011-10-18 @ 16:46:23
Postat av: Hampus (Amy250 @ gSm)

Bra att killar också kan bli moderatorer, men jag får vänta 2 år :)

2011-10-19 @ 20:24:20
Postat av: _Jeaqline_

Jag har sökt till Moderator!

Alla punkter går exakt enligt mig, nu gäller det bara att vinna :)

Älskar att hjälpa till med folk m.m

Hoppas det blir jag, det skulle bara vara så skoj!

"Go for it girl" Mitt nya motto

2011-10-20 @ 11:06:23
URL: http://miizch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0