krossa alla fönster





Jeansjacka Vintage // Tröja Acne // Byxor Cheap Monday // Halsduk Gina Tricot // Skor Dr. Martens

Matteprov del ett, check. Engelskaskrivning, check. Skönt att ha det avklarat. Dock gick deet kanske inte riktigt så bra som jag hade hoppats. Matten, blir nog VG iaf. Har ju en del imorgon också, så jag har mer chans att visa lite högre kvaliteter. Annars så har dagen rullat på helt ok, var en poäng från MVG på mitt programmeringsprov. Riktigt skönt att få ett bra resultat där. Nu ska jag ta och svara lite på moderatormejl. Sedan så ska jag försöka somna i tid idag! (Försökte igår, men gick inte så bra...)


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hej! Skulle ni kunna länka till platsen där man ser vilka som kommit till final i gsm idol 2011? :)

För att jag kan konstigt nog inte komma in där... så himla irriterande! Men det går när ni länkar... Hoppas ni vill! Puss

2011-10-26 @ 20:52:33
URL: http://loveallthesstar.blogg.se/
Postat av: Elina aka Indiana_98 (gsm)

Du är så söööt <3

2011-10-27 @ 13:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0