i've been around the world, twice

Har haft otroligt mycket att göra denna eftermiddag så jag ahr inte varit hemma alls! Gick i skolan från 8.15 - 16.55, sedan mötte jag upp min kära kompis Josefine och David på ett fik inne i stan. Vi satt och snacka i två timmar om allt möjligt! Så himla sköna båda två, verkligen. sedan drog vi och käkade lite innan jag var tvungen att åka hem. Kom hem för någon timma sedan och sen dess har jag fixat lite, provat mina nya Cheap Monday-jeans jag beställt osv. Nu är det dags för Engelskaplugg. Min uppsats om IRA måste bli klar eftersom det är seminarium imorgon. Lovar er outfitbild och annat smått och gott imorgon! Puss (Ett stort tack till Josefine för gåvorna♥)




Kommentarer
Postat av: Melody

gud vad fin du är du har så underbara kläder och ditt hår♥.båda 2 är underbara

2011-10-06 @ 22:07:39
URL: http://melliegsm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0