in your head





Kofta Filippa K // T-shirt Acne // Byxor Veromoda // Skor Dr.Martens // Tygpåse Johnossi

Engelskan har gått framåt, den är näst intill klar! Så galet skönt. Min engelskalärare tyckte att den såg bra ut också. Nu är det bara en analys av låten Zombie (Den Josefine sjöng som bidra till idol lite längre ned) och ett Fysik B-prov på fredag kvar! Nu ska jag unna mig något att äta samt lite seriekollande. Ska bli mycket mysigt!

Läsarantalet har gått ned lite de senaste dagarna tyvärr, lite tråkigt måste jag säga. Är det något speciellt ni som fortfarande läser saknar?

 


Kommentarer
Postat av: theella @ gsm

Du är så fin! Josefin också! Fin outfit! Gillar din stil! :)

2011-10-11 @ 18:25:13
Postat av: !!ABurnface!! @ gsm

Aww STEKKK ! :O

Skit snygg Julia.

Mode gudinnan xD <3

2011-10-11 @ 22:04:36
URL: http://justtheelinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0