Gsms nästa idol?

hejhej!  :)
Oh shiit känner jag, haha ^^ Har bara tills på lördag att skicka in mitt bidrag!! :o Nervösr?! för att min hals börjar kännas lite "tjock" eller hur man ska förklara, så ja jag får hoppas att jag  inte blir förkylld! :( hehe men jag har faktiskt bestämt mig för att jag ska sjunga "Zombie - The Cranberrie" :) Känner att med den låten har jag mer "erfarenhet" och har både uppträtt med sång / gitarr! :) så ja de ska bli kul :) och jag hoppas verkligen jag blir "Gsms nya stjärna" :) Skulle va en stor ära! :)

Hihi Nu undrar jag om ni sjävla har sökt? isåfall vilken låt? :) och jag önskar er ett stort lycka till! :)



Den fina bilden av Karro_star! :)


Skolavslutning


Sjöng med min kusins kille! (hos min moster)




En musik tävling jag var med i i våras! ( hittar inte bilen på när jag uppträder )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0