påminelse!

Hejhej!
Blev tyvärr att jag glömde blogga igår :( Men det blev så eftersom jag var ledig och vaknade klockan två xd haha smart tjej (y) Sen så var jag bara med min älskling och vi sov hos mig. <3

Idag tjejer och pöjkar så (HAHA) vaknade jag vid åtta! Sminkade mig och sedan tog på mig idrottskläder! Sedan var det bara att fara iväg till skolan ;) sedan när jag väl kom till skolan höll jag på att dö på idrotten, fyspass! usch.. haha sjukt jobbigt.. Efter de kom de till vår älskade svenska som vi kör FB hela timmen (våran uppgift var att skriva ett referat på våran fb-profil's blogg), sjuuukt nize ;). Vilket flum humör jag är på då?! hah men aah. Efter de så var det lunch och självklart så skulle brandalarmet gå så jag satt kvar i skolan till ett med Oskar och Belle :)

Sedan var de bara att bege sig hem! När jag kom hem kom william direkt :) Vi satt och kollade på tv och hade de lite mysigt :) Sen så skulle han hem :( japp men det är väl de som hänt idag då!! :D Men ska till Hc nu med Mammsen! hah hejdå :D see you later alligator!

haha fick ett litet påminelse SMS av julia också! ;)




Gick och köpte frukt med min älskling! de hela gick på ca 40 kr! ;-) hahah.


Min frukttallrik!


Älsklings frukttallrik!


HAHA  min söta älskling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0