Middag hos williams pappa! :)

Hejhej!
Försökte blogga via "blogg-appen" förut men det fungerade tydligen inte! haha så ja bloggar nu istället! Jag och william har precis sätt 99 nya saker att göra innan man dör med Erik och mackan. Innan det så var vi på Middag hos hans pappa, jättetrevligt! hihi Idag har vi faktiskt inte gjort så mycket utan bara sett på massa erik och mackan - avsnitt. Förlåt att jag inte bloggade igår glömde helt bort det! Men imorgon du jäklar anamma! haha nej då.. Men ska nog sova nu, godnatt! :)  (nu kommer lite bilder ifrån min mobil)


Bilder ifrån igår

Världens läskigaste docka som fanns på skolan!!


Kan den bli läskigare?!?!


JULIA!! Va ju med henne igår innan william kom och så fotade vi lite:) Mina bilder lägger jag upp imorgon! :)


HAHA mms:et jag skickade till william ;P

BIlder ifrån idag



Världens finaste älskling <3


Puss :)



image description

Vadå fryst vante? HAHAH. Inte alls kalt ute..

( förstår tyvärr inte varför alla bilder får olika storlekar xd haha )

 


Kommentarer
Postat av: Sara

haha trodde det var en tjej först, han i blå tröja!

2011-11-15 @ 21:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0