LAnish med pojkish!

Hejhej! :-)
Idag när jag vaknade så gick jag och bebbo ner och badade! då var klockan 06, efter de så åt vi frukost fixade oss och åkte till skolan! :). Missade spårvagnen som vanligt i söder tull ;P haha kul.. Sen när jag kom till skolan så hade vi matte, menotrstid, tema sedan en rast till kl 12 då vi hade debatter på No:n efter de blev de lunch och sedan sista lektionen, SO! haha japp men det var väl typ allt :p Sedan var de dags att åka hem, missade först spårvagnen sedan bussen, HAHA vilken jäkla tur man har ibland asså. Tror de tog ungefär en timme hem :p haha i vanliga fall brukar de ta 30-40min ^^ När jag kom hem så sjöng jag lite och spelade in lite med min "Lilla studio". Sen efter ett tag kom wille och då gjorde vi plankstek! När vi hade ätit så kollade vi lite på idol och åkte sedan hem till han och spelade WOW! Jag var Awsome! ;) hahah nej vars.. Men nu ska vi iallafall se på film :D godnatt!


Dagens outfit! :-)






(haha man ser min grodpiercing igenom ;P haha snyggt..)


SÖt oskar, haha tog min mobil och tog "fina" bilder!


Belle o adam ;P haha






Sedan var de dags att lägga upp bilden på Facebook.. haha




Sött.. hahah han tog även kort på tema lektionen (först mentor sen tema)


Det är sjukt hur söt pöjken är ibland asså...




Kommentarer
Postat av: issa

Hej , det här har inte med det att göra men , kan jagg få intervjua dig för min tidning på gsm ? för jag ska intervjua en moderator o jag tyckte du var den bästa! :) om du vill det skicka då ett mejl till : issa-cool eller svara på min blogg som jag har länkat :) kraam

2011-11-19 @ 17:28:00
URL: http://zweeetgirls.blogg.se/
Postat av: Victoria

Var har du köpt skorna?

Vad kostade dom?



Kram♥

2011-11-20 @ 13:15:40
URL: http://AboutVictoria.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0