I wounder Why I wonder How?

Hejhej!
Har varit lite off idag.. Vaknade tjugo över två hos min söta bebbo, blev nog att jag sov lite längre eftersom vi var uppe till 5 och spelade :p Hahaha satt och byggde och möblerade ett hus i över TRE timmar (driver inte), hahah helt sick :p Men vi gjorde iaf inte mycket hos min älskling utan bara kollade på desperate Housewives och Nikita, Thats it lix ;) hahah sen så åkte jag hem och då hade wille köpt en julmust till mig, MUMS!! :D haha

Ja.. Sen gick jag upp till min syster som fixade smycken med massa kompisar! :) haha hjälpte till lite med en Logo, men men får se! :) haha är inte klar på långa vägar xd haha jaaa, efter de har jag inte gjort mycket utan bara suttit o kollat bloggar med min syster. Kul liv? haha..
BYE! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0