I don't know

Alltså. Ibland blir jag bara sådär, deppig. Sådär när man egentligen bara vill sätta sig i sägen och gråta för att allt verkligen känns..skit. Jag är uppe mitt i en sådan, känsla just nu. När man ena sekunden gillar sitt liv medan man i andra tycker allt är rent utsagt förjävligt.  Inte bara vanliga humörsvängningar, utan verkligen på riktigt. Jag vet inte varför. Skulle egentligen kunna rada upp saker som gör mig ledsen och i allmänhet deprimerad. Men det känna för mycket att ta just nu. Just nu tar man sig i kragen, låtsas som om allt är bra inför sina vänner och fortsätter. Fake it 'till You make it.

Kommentarer
Postat av: Just blow me and run

aw, jag förstår. Verkligen.

2011-11-19 @ 23:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0