frågor och svar!

Fråga av: Helin
Är ni modeller? Ni tar jätte fina bilder! Kan ni snälla klä ut er lite roligt och ta roliga bilder. Skulle vara kul och se.
Kramar från mig. (Älskar er blogg)
http://helinkhalils.blogg.se/

Svar: haha nej vi är tyvärr inte modeller ^^ hihi eller jo på gsm men inte irl :p Jo det kan vi säkert göra men vad menar du isf med roligt? om du ger oss en bilder (de kan  ni andra också göra) som vi kan gå efter eller något! MEn de ska vi verkligen tänka på :) Oh vad kul att höra att du gillar bloggen! Kramar <3


Kommentarer
Postat av: Helin

Roligt att ni kunde svara.



Vad jag menar med roliga bilder var typ att ni klär ut er i färg glada kläder och massa roliga saker och fotar i nån miljö. Klär ut er till saker som clowner eller något. Hehe. Hittar tyvärr ingen bild som liknar min bild i huvudet men jag hoppas ni försttår.



Tack. :)

2011-11-02 @ 20:34:18
URL: http://helinkhalils.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0