Espresso House




En runda på stan och en fika på espresso house med Josefine S. Hon ville själv inte vara med på bild, så en liten halvbild fick ni. Haha. Jag ställde dock gärna upp! God morotsmuffin och cola, medans Josefine S körde på en Vaniljlatte. Jag gillar inte kaffe så för min del brukar det bli läsk. Just nu sitter jag och chillar lite i min säng. Om en timme är det dags för fotboll. Sedan måste jag ta tag i mitt pluggande innan jag ska iväg och se In time på bio! Imorgon är jag ledig, men har tyvärr inte tid för något pluggande då eftersom jag ska träffa min kära vän Oscar!

Tack så mycket till er som röstar på min outift på minoutfit.se, just nu ligger jag först bland alla. Happy Julia!


Kommentarer
Postat av: Tessan 1 999

Vaniljlatten där är bara fööööööör goood!!! <3333

2011-11-07 @ 16:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0