I kissed a girl just to try..

Hejhej! Julia tyckte även jag skulle göra en lista!
Du under 2011.. 

Har du gråtit?
haha självklart, jag tror alla har gjort de! 
Har du skrattat? haha ja nästan hela tiden :D haha!
Har du sovit i tält? öh... Om de var i år jag tältade på mehla i våras med min förra skolan, så ja de tror ja! haha
Har du sovit under bar himmel? Japp! På mehla 
Har du varit på Gröna Lund? Haha japp! i år med min familj + dogge! 
Har du varit på Liseberg? Ja de har jag men de var oerhört länge sen! 
Har du varit på Kneipbyn? haha aldrig hört talas om! 
Har du varit utomlands? Ja i kroatien! :) 
Har du varit i en annan stad? Ja då, t.ex. Stocholm! :) 
Har du bott hemma? haha ja. Inne boende här hemma fortfarande... (seriöst svar, hehehehehe...)

Dina vänner under 2011.. 

Har en vän dött? Nej! 
Har en vän sökt tröst hos dig? jadå! 
Har du sökt tröst hos en vän? Hmm, nja min pojkvän! :) 
Har du sovit över hos en vän? haha ja vem har inte? ^^ hihih :) 
Har du varit kär i en vän? Om william räknas som vän så ja! :)
Har du fått mer en fem nya vänner under året? Haha japp! :) 

2011 har du: 

Har du pussat någon?
Ja ca en miljard gånger per dag... 
Har du varit tillsammans med någon? Ja! 
Har du varit kär i någon? Ja
Har du sovit med någon av motsatt kön? Ja! 

När har du som mest.. 

Gråtit under 2011? Oj, hände en grej i våras som jag ångrar oerhört! Tänker inte gå in på detaljer. 
Skrattat under 2011? HAHAH oj, varje dag? hahaha ne då! Men vet faktiskt inte! 

Denna månad.. 

Har du varit kär?
Ja! 
Har du kysst någon? Japp! 
Har du pussat någon? Japp!
Har du kramat någon ? Japp!
Har du skrattat? Haha, ca 243546 miljarder gånger per dag! 
Har du gråtit? Nope! :) 
Har du varit glad? Jadå! varje dag! 
Har du varit ledsen? Ne! :) 

När... 

Grät du senast? vet inte! 
Skrattade du senast? Nyss xd haha 
Duschade du senast? hahah öhm duscha vet ja inte när jag gjorde men bada gjorde jag igår! :)
Lyssnade du på musik senast? Nu! :) 
Hade du kul senast? Nu :)

Vem.. 

Kysste du senast?
William! :) 
Kramade du senast? Willian! 
Pratade du i telefon med senast? Marco! 
Fick du sms av senast? William! 
Hade du tråkigt senast? öh, har aldrig tråkigt :D haha ne men inget ja kan lägga på minne! 

Kommer du ifrån? Norrköping 
Heter? Josefine
När fyller du år? 27 oktober!  
Tycker du om någon just nu? JA :D
Jag samlar på? Frimärken! haha nej inget faktiskt! 
Gröna eller röda äpplen? hm, de röda! 
Vem ringer du när du är arg/ledsen? Den personen jag är sur/arg på HAHAHA. Så förmodligen min syster! ;) 
Vilken tid gick du upp idag? 07:05! ;) 
Har du sovit i din egna säng inatt? Nepp! 
Har du sovit ensam inatt? Neppideppi! 
Har du strumpor på dig nu? Ne, gillar inte strumpor! xd haha 
Hur svarar du i telefonen? "Hej de är josefine" eller "hallå?" hahah 
Vad ska du göra ikväll? Chillidilling med Julia! 
Vad ska du göra imorgon? Jag ska vara med Julia! :) 
Var vill du bo när du blir stor? USA! de är de jag siktar på! haha :) 
Vad vill du bli när du blir stor? Dagisfröken (eller sångerska)! :)
Är det okej att gråta? KLart de är! :) 

Vilken årstid tycker du bäst om? Sommaren <3 för då har man på sig bara färgglada kläder .D 
Skulle du göra om du vann en miljon? hm, Flytta!! :D och köpa skor!!! <3
har du glasögon eller linser eller inget ? Inget! :) 
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? haha nej nej! 
Har du piercing? Öronen och naveln! :) 
Har du tatuering? Nej, Men när jag får pengar i jul blir de nog två tatueringar! :) 
Solar du ofta? Haha, nja! lite då och då! :) 
Är du bra på att laga mat? Nja då! De tycker jag allt ^^de får ni fråga Julia ;) haha 
Gillar du att dansa ? JA :D 
Hur vig är du? hahaha vig.. Ja du jag var vig när jag var yngre! 
Vilken är din favoritglass? Smultronställets blåbärsglass & apelsinglass + mjukglass :D 
Tror du på ett liv efter döden? Nja, jag tror man får se sitt liv spela om o om igen typ xd eller att man bara försvinner o allt är svart. Inget mer med de! :) 
Är du morgon eller kvällsmänniska? Kvällsmänniska helt klart! 
Vilken ögonfärg har du? Blå! :) 
Vilka hårfärger har du haft? Bara blond! :) 
Är du beroende av något ? Haha jag tror alla är lite beroende av sin mobil? ^^
Senaste låten du hörde? Vinnarlåten på idol! 
Brukar du bädda sängen? Haha ne bara om jag måste! 
Har du kysst någon under den senaste månaden? Ja! Fansen var mycket "har du kysst någon" haha. 
Vad var det senaste du sa? "jag vet inte om jag har dom där" hahahahah... 
Saknar du någon nu? JA!! <3

Kommentarer
Postat av: Isabelle

jossi, kneippbyn var vi ju på, när vi var på gotland, haha det måste du ju komma ihåg, och vilken är den andra tatueringen du vill göra?.. ;)

2011-12-10 @ 22:10:54
URL: http://kellebasi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0