Take notes peeps!



T-shirt Monki // Byxor Cheap Monday // Bälte Tiger of Sweden // Skor Dr. Martens

Note one
: Herregud vad tröjan ser turkos ut på bilderna. Notera att den i verkligheten verkligen är jättejättegrön, typ.
Note two: Gud vilken oinspirerande outfit det blev idag. Kändes bättre igårkväll. Men, vad gör man? Jag går runt i skolan hela dagarna, annars ingen som klagar. Skulle vara kul med lite kommentarer här ifrån också. Men det är rätt sällan jag får några numera. Synd. Mycket mer inspirerande när man vet att det är någon som uppskattar det man gör.


Kommentarer
Postat av: Julia

Enkelt, och skitsnyggt. Hade verkligen klätt mig som dig om jag hade haft råd att uppgradera hela garderoben och varit mer vågad. Diggar din stil extremt mycket, inspirerande till tusen!

2011-12-05 @ 20:12:00
URL: http://donotstealmycandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0