I think they are called feelings

Om det finns någon känsla som jag hatar som mest är det när jag känner mig sådär galet oinspirerad. När jag absolut inte har någon aning om vad jag ska ta på mig. När det bara känns som om allt i garderoben blir fel, ser fel ut och känns fel. Då vantrivs jag som mest. Jag letar och letar och letar, men hittar inget. Hittar noll. Finns inget bra och alla är bättre, finare och allmänt snyggare än mig. Då vet jag inte vart jag ska ta vägen, vad jag ska hitta på eller hur jag ska ta mig ur.


Kommentarer
Postat av: Matilda - Babom.

du inspirerar mig. jag har fått min egna stil nu tack vare diig, för jag älskar din stil, och så har ja en liten egen touch på den, så a, du inspirerar mig!

2011-12-14 @ 15:21:01
URL: http://babom.blogg.se/
Postat av: Matilda - Babom.

du inspirerar mig. jag har fått min egna stil nu tack vare diig, för jag älskar din stil, och så har ja en liten egen touch på den, så a, du inspirerar mig!

2011-12-14 @ 15:21:01
URL: http://babom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0