Hahah skönaste tandläkaren

hejhej! :)
HAHAHAHAHAHAH skönaste tandläkaren xd haha jag kom in jätteglad o satt o skratta typ :P O han bah "Ja du är nog den enda som skrattar hos tandläkaren!" HAhahah så skön xd men är inte rädd för tandläkaren precis, har dessutom haft samma tandläkare sen 04! Så de är ju ett tag xd haha men de va ändå ganska kul, o jag är faktiskt nästan alltid glad! :D Fick ta röntgenbilder på tänderna, första gången! haha kändes lite konstigt men men ;p hihi sen så tyckte han i övrigt att jag ska fortsätta sköta mina tänder som jag gör (y)


Ser ni tandläkaren som jag gör eller som denna bild? haha!

Kommentarer
Postat av: C

Som på bilden! ;O

2011-12-08 @ 19:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0