Beach







Efter ett litet tråkigt inlägg på bloggen imorse (yes, det var morgon här då) så hoppade jag upp på moppen och följde med de andra till stranden. Underbar sand, blå himmel och varmt i vattnet. I'm in paradise. Haft en jätteskön dag där och har precis landat hemma och duschat. Börjat fundera lite på vad jag ska ta på mig ikväll och sådär.

Ville bara återigen skriva på ett litet trevligare sätt, att jag är jag. Jag ser ut som jag gör. Alla har inte Angelica Blicks utseende eller kropp och det ska väl inte hindra en från att lägga ut bilder ändå? Jag ser ut som jag gör och nej, jag gillar det inte hälften av tiden. Dock kan jag inte ändra på det. Jag ser ut som jag gör och är som jag är. Sorry for that. Onödigt att ge mig mer komplex än jag redan har. Trodde att ni kanske förstod att man intte borde kommetnera nedlåtande saker? Eller är det bara jag som tycker så? Vet inte riktigt om ni skulle uppskatta att få de kommentarerna. Ger dom gärna tillbaka isf.

Det var lite från mig. Hej så länge.


Kommentarer
Postat av: L

Julia och Josefine, ni är superfina tjejer båda två - både gällande utseende och insida och de som kommenterar så himla idiotiska kommenterar ska ni inte lägga någon som helst tid på. De är bara avundsjuka. Stå på er och fortsätt med er grymt härliga blogg!



2011-12-23 @ 13:29:30
Postat av: Julia

Du är skitsnygg precis som du är, skulle göra mycket för ditt utseende. Din rumpa är säkert jättefin (haha) och dina ben är också fina. Alla är inte perfekta, men du är inte långt ifrån.

Stå på dig!

2011-12-24 @ 13:20:44
URL: http://pews.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0