Ang. bloggningen!

Hejhej!
Känner att bloggningen från min sida har blivit lite väl dålig nu och jag har inte alls någon ork att blogga. Jag är väldigt trött efter skolan och så träffar jag wille nästan varje dag och då blir de inte att man vill sätta sig vid datorn och blogga. Jag har ju även moderatorjobbet som jag måste sköta! och ibland blir de lite mycket för mig. o sen när man laddar upp bilder måste Iaf jag vänta i ca 5 min innan bilden laddats upp, o då blir de att man glömmer bort inlägget osv. Så jag kommer skriva när jag känner för de, känner mig nästan lite "tvingad" att blogga och då känns de inte så kul. + att det är jättetråkigt att ni knappt kommenterar mina inlägg alls, känns som de är onödigt att jag bloggar eftersom de känns som om ni inte uppskattar de. haha oj depp? nej då men det är de jag känner och nu vet ni varför jag bloggar mindre.


Kommentarer
Postat av: Julia

KOMMENTAR!

2011-12-05 @ 21:50:19
Postat av: Angel

KOMMENTAR!! <3

2011-12-06 @ 07:19:47
Postat av: SpaceFlower

Aw men ibland orkar jag inte kommentera men kan kommentera mycket mera sen för just nu är det mycket plugg i skolan hehe ...

2011-12-06 @ 21:10:45
Postat av: Anonym

Kollar alltid in er blogg,men har inte "lusten" att kommentera. Ja,som sagt! Det skulle,inte vara lika kul om du slutade eller mm blogga! ;o

2011-12-06 @ 22:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0